12.00-16.00 saatleri arasında dışarıda çalışma yasaklandı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, 17 Temmuz ile 21 Temmuz tarihleri arasında, belirli saatlerde, dışarıda, güneş altında çalışma yapılmasını yasakladı. Karar, dünkü Resmi Gazete’de yayımlandı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, 17 Temmuz ile 21 Temmuz tarihleri arasında, belirli saatlerde, dışarıda, güneş altında çalışma yapılmasını yasakladı. Karar, dünkü Resmi Gazete’de yayımlandı.

Karara göre, 17 Temmuz’dan 21 Temmuz’a kadar (her iki tarih de dahil) 12.00 – 16.00 saatleri arasında dışarıda, açıkta (güneş altında) çalışma yapılmayacak.

Kararda, Bakanlığın Meteoroloji Dairesi’nin hava sıcaklığı tahminleri doğrultusunda sürekli olarak dışarıda güneş altında çalışan işçilerin sağlığının korunabilmesi amacıyla belirtilen tarih ve saatler arasında dışarıda çalışmasını yasakladığı belirtildi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu