Top oynayan genci göğsünden yaraladı

Erzurum’da parkta top oynayan gençlerle, yoldan geçen bir grup arasında kavga çıktı. Kavgada bir kişi göğsünden bıçakla yaralandı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Yakutiye ilçesi Üniversite kavşağında bulunan mesire alanında top oynayan gençler ile yoldan geçen ve alkollü olduğu iddia edilen 3 kişilik grup arasında sözlü tartışma çıktı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine bir kişi bıçakla gençlere saldırdı.

Kavgada D.B. göğsünden bıçakla yaralandı. Yaralı olay yerine gelen 112 sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalesinin ardından Atatürk Üniversitesi Araştırma hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Polis inceleme başlattı

Saldırgan ise kavgada kullanılan bıçağı ağacın altına atıp kaçtı.

Polis olayla ilgili inceleme başlattı.

TRT

Güncel Haberleri

Armağan Candan’dan AKPA’da Orta Doğu, Doğu Akdeniz ve Kıbrıs’ta bölgesel istikrar, işbirliği ve barış vurgusu
YSK, karma oyla ilgili değişiklik hazırlığı olmadığını açıkladı
Meclis Başkanı Öztürkler, Bakü’de TBMM Başkanı Kurtulmuş ile görüştü
Öztürkler: Kıbrıs Türk halkının hakları daha fazla görmezden gelinemez
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor