Temizlik işçileri, çöpe atılan bayrakları böyle topladı

Gümüşhane’nin Kelkit ilçesinde çöp konteynırına atılan Türk bayrakları Kelkit Belediyesi işçileri tarafından bulunduğu konteynırdan öpülerek çıkarıldı.

Atatürk Mahallesinde sabah saatlerinde cadde üzerinde yürüyen bir vatandaş Türk bayraklarının çöp konteynırına atıldığını fark etti.

Vatandaşın ihbarı üzerine Kelkit Belediyesi tarafından bölgeye temizlik işçileri gönderildi.

Bölgeye gelen temizlik işçileri çöp konteynırı içerisinde bulunan Türk bayraklarını öpüp alınlarına koyarak bulunduğu yerden aldı.

Belediye işçilerinin duyarlı davranışı takdir toplarken, Türk bayraklarının akli dengesi yerinde olmayan birisi tarafından atıldığı değerlendiriliyor.

TRT

Güncel Haberleri

Armağan Candan’dan AKPA’da Orta Doğu, Doğu Akdeniz ve Kıbrıs’ta bölgesel istikrar, işbirliği ve barış vurgusu
YSK, karma oyla ilgili değişiklik hazırlığı olmadığını açıkladı
Meclis Başkanı Öztürkler, Bakü’de TBMM Başkanı Kurtulmuş ile görüştü
Öztürkler: Kıbrıs Türk halkının hakları daha fazla görmezden gelinemez
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor