Öztürkler, İİT Parlamento Birliği Konferansı için Bakü’de

  Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT ) Üye Devletleri Parlamento Birliği Konferansı 20. Oturumuna katılmak ve temaslarda bulunmak amacıyla heyeti ile birlikte Azerbaycan’ın başkenti Bakü’ye gitti.

Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT ) Üye Devletleri Parlamento Birliği Konferansı 20. Oturumuna katılmak ve temaslarda bulunmak amacıyla heyeti ile birlikte Azerbaycan’ın başkenti Bakü’ye gitti.
Gece geç saatlerde Haydar Aliyev Uluslararası Havalimanına varan Başkan Öztürkler’i Azerbaycan-KKTC Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Cavanşir Feyziyev, KKTC Bakü Temsilcisi Büyükelçi Ufuk Turganer ve diğer yetkililer karşıladı.

Konferans kapsamında KKTC’yi temsilen konuşma yapması ve çeşitli temaslarda bulunması beklenen Başkan Öztürkler’in heyetinde Meclis Başkanlık Divanı üyesi UBP Milletvekili Hasan Küçük ile CTP Milletvekili Şifa Çolakoğlu yer alıyor.
Başkan Öztürkler’in temaslarını tamamlamasının ardından KKTC’ye dönmesi bekleniyor.

Güncel Haberleri

Girne Asker Hastanesi sigortalı KKTC vatandaşlarına hizmet vermeye başladı
Meclis Genel Kurulu sona erdi… Bir sonraki birleşim 29 Haziran’da yapılacak
Meclis’te tarım, hayvancılık, çevre ve hükümetin icraatları tartışıldı
Kırıkkale’de mühimmat imha sahasında patlama: 2 kişi hayatını kaybetti
Üstel: Yıllardır konuşulanı değil, yıllardır yapılmayanı yapıyoruz