Kastamonu'da mantardan zehirlenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı

Kastamonu'da araziden topladıkları mantarları yedikten sonra rahatsızlanan 4 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Merkeze bağlı Örencik köyünde yaşayan aynı aileden R.T, C.T, C.T. ve Ş.T. ormanlık alandan topladıkları mantarları yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.

Karın ağrısı, bulantı ve kusma şikayetleriyle Kastamonu Eğitim ve Araştırma Hastanesine başvuran 4 kişi tedavi altına alındı.

TRT

Güncel Haberleri

Bakan Çavuşoğlu mevkidaşı Tekin ile bir araya geldi
Üstel:KKTC, Doğu Akdeniz’in güvenilir yatırım merkezi olma yolunda ilerliyor
Nalbantoğlu Hastanesi’nde bir ilk daha:“Akciğer kanseri ameliyatları robotik cerrahi yöntemiyle gerçekleştirildi”
Candan’dan AKPA’da taraflara Guterres’e yardımcı olma çağrısı
Hukuk Komitesi, Seçim Yasa Tasarısı’nı Genel Kurul gündemine sevk etti