24 Haziran 2026
  • Lefkoşa37°C
  • Girne31°C
  • Mağusa37°C
  • İskele37°C
  • Güzelyurt35°C
  • Lefke38°C

YEDİKLERİ MANTARDAN ZEHİRLENEN 6 KİŞİ HASTANELİK OLDU

Artvin’de ormandan topladıkları mantardan yiyen 6 kişi bir süre sonra rahatsızlandı. Aynı aileden 2'si çocuk 6 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Yedikleri mantardan zehirlenen 6 kişi hastanelik oldu

19 Temmuz 2022 Salı 09:43

Yusufeli ilçesi Esenkaya köyünde ormandan topladıkları mantarı yiyen 2’si çocuk 6 kişi karın ağrısı, bulantı ve kusma şikayetiyle hastaneye başvurdu.

Yapılan incelemede yedikleri mantardan zehirlendikleri belirlenen H.I,, E.I., M.I. K.I. D.I. ve F.I. ilk tedavilerinin ardından ambulansla Artvin Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.

Tedavileri devam eden ailenin durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER