24 Haziran 2026
  • Lefkoşa23°C
  • Girne24°C
  • Mağusa25°C
  • İskele25°C
  • Güzelyurt23°C
  • Lefke23°C

UŞAK'TA 27 İŞÇİ GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİYLE TEDAVİ ALTINA ALINDI

Uşak'ta bir firmaya bağlı iki ayrı tesiste çalışan 27 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu.

Uşak'ta 27 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı

10 Ağustos 2022 Çarşamba 21:03

Sivaslı ilçesindeki bir hazır beton firmasında çalışan işçilerden 20'si, mesai bitiminden sonra kusma ve bulantı şikayetiyle Sivaslı Devlet Hastanesine gitti.

Aynı firmanın kent merkezindeki şubesinden de 7 işçi, Uşak'taki hastanelerde tedavi altına alındı.

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle muayene edilen bu kişilerden bazıları, tedavileri tamamlanarak evlerine gönderildi.

Hastanelerdeki işçilerin sağlık durumunun iyi olduğu, söz konusu iki tesise aynı yemek firması tarafından hizmet verildiği ve bu kişilerin öğle yemeğinde aynı yemekleri yediği öğrenildi.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER