24 Haziran 2026
  • Lefkoşa35°C
  • Girne30°C
  • Mağusa36°C
  • İskele36°C
  • Güzelyurt33°C
  • Lefke37°C

TOKAT'TA MANTAR ZEHİRLENMESİ: 9 KİŞİ HASTANEYE KALDIRILDI

Tokat'ın Niksar ilçesinde yayladan toplanan mantarı yedikten sonra rahatsızlanan 9 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Tokat'ta mantar zehirlenmesi: 9 kişi hastaneye kaldırıldı

25 Temmuz 2022 Pazartesi 23:43

İlçeye bağlı Serenli beldesinde Mehmet Özyurt yayladan topladığı mantarı evine getirdi.

Mantarı yedikten bir süre sonra rahatsızlanan 9 kişi, karın ağrısı, bulantı ve kusma şikayetleriyle Niksar Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Hastaneye kaldırılanlardan M.Ö. ile Y.M. sevk edildikleri Tokat Devlet Hastanesi'nde yoğun bakım servisinde tedavi altına alındı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER