24 Haziran 2026
  • Lefkoşa25°C
  • Girne25°C
  • Mağusa26°C
  • İskele26°C
  • Güzelyurt23°C
  • Lefke25°C

TEM'İN ORTASINDA DURAN YAYA KAZAYA SEBEP OLDU

İstanbul Sultanbeyli'de TEM Otoyolu'nun ortasında duran bir kişi kazaya neden oldu. Yayaya çarpmamak için yavaşlayan araca arkasındaki araç çarptı. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.

TEM'in ortasında duran yaya kazaya sebep oldu

16 Ağustos 2022 Salı 15:43

Olay, geçen pazar günü saat 16.00 sıralarında Sultanbeyli TEM Otoyolu Bosna Bulvarı mevkiinde meydana geldi.

Elinde poşet olan yaya, emniyet şeridinde bir süre bekledikten sonra otoyola doğru yürümeye başladı.

Seyir halindeki araçlara aldırmadan otoyolun ortasında beklemeye başlayan yaya, kazaya neden oldu.

Yayaya çarpmamak için manevra yaptı, arkadaki araç çarptı

Sürücüsünün yayaya çarpmamak için hamle yaptığı araca arkasındaki araç çarptı.

Kazanın ardından araçlara bakan yaya, yolun ortasında beklemeye devam etti.

O anlar cep telefonu kamerası tarafından kaydedildi.

TEM'in ortasında duran yaya kazaya sebep oldu

TEM'in ortasında duran yaya kazaya sebep oldu

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER