24 Haziran 2026
  • Lefkoşa33°C
  • Girne28°C
  • Mağusa33°C
  • İskele33°C
  • Güzelyurt31°C
  • Lefke33°C

TAG OTOYOLU ULAŞIMA AÇILDI

Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nin atık su arıtma tesisindeki setlerin taşması sonucu ulaşıma kapanan Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu'ndaki atık çamurun tahliyesinin ardından ulaşım yeniden başladı.

TAG Otoyolu ulaşıma açıldı

30 Temmuz 2022 Cumartesi 08:43

Önceki gün akşam saatlerinde Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nin (OSB) atık su arıtma tesisindeki bazı pompalarda meydana gelen arızanın ardından atık çamurun taşındığı setler taşmıştı.

Bu sebeple araç trafiğine kapanan Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu'ndaki temizlik çalışmaları tamamlandı.

Yaklaşık 36 saatlik mücadelenin ardından çalışmalarını tamamlayan ekipler, otoyolu çift yönlü olarak trafiğe yeniden açtı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER