23 Haziran 2026
  • Lefkoşa27°C
  • Girne27°C
  • Mağusa29°C
  • İskele29°C
  • Güzelyurt25°C
  • Lefke27°C

ŞİŞLİ'DE NARKOTİK UYGULAMASI YAPILDI

Şişli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, dün 12.00 ile 23.45 saatleri arasında Kuştepe bölgesinde narkotik dar alan uygulaması yaptı.

Şişli'de narkotik uygulaması yapıldı

20 Ağustos 2022 Cumartesi 05:03

Denetim noktalarında şüpheli görülen araçlar durdurularak arandı, sürücü ve yolcuların kimlikleri kontrol edildi. Cadde ve sokaklarda da şüpheli kişilerin kontrolleri yapıldı.

Denetimler sonucunda, 2 şüpheliye uyuşturucu ve uyarıcı madde imal ve ticaretinden,1 şüpheliye uyuşturucu ve uyarıcı madde kullanmak ve bulundurmaktan işlem yapılırken, 1 şüpheli de sınır dışı edildi.

Denetimler sırasında 2 ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Uygulamada, 1333 kişi, 300 araç ve 256 motosiklet denetlendi.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER