22 Haziran 2026
  • Lefkoşa37°C
  • Girne31°C
  • Mağusa35°C
  • İskele35°C
  • Güzelyurt34°C
  • Lefke37°C

SİNOP'TA AYNI AİLEDEN 4 KİŞİ MANTARDAN ZEHİRLENDİ

Sinop'un Boyabat ilçesinde yedikleri mantardan zehirlenen aynı aileden 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

Sinop'ta aynı aileden 4 kişi mantardan zehirlendi

15 Ekim 2022 Cumartesi 00:33

Boyabat ilçesi Keseköy yaylasına İstanbul'dan tatil için gelen aynı aileden Miyaser E., Mürvet B., Miyaser K. ve Çiğdem D. ormandan topladıkları mantarı yedikten sonra rahatsızlandı.

Aile zehirlendikleri şüphesiyle sağlık ekiplerini arayarak yardım istedi. Boyabat ilçesinden Keseköy Yaylası'na gelen sağlık ekipleri, ilk müdahalede bulunduğu hastaları Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesi'ne götürdü.

Hastane yetkililerinden edinilen bilgiye göre kadınların mantardan zehirlendiği ve tedavilerinin sürdüğü öğrenildi.

Boyabat İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri hastaneye giderek tedavi altındaki kadınların bilgisine başvurdu.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER