24 Haziran 2026
  • Lefkoşa37°C
  • Girne31°C
  • Mağusa37°C
  • İskele37°C
  • Güzelyurt35°C
  • Lefke38°C

SAMSUN'DA 3 KİŞİ YEDİKLERİ MANTARDAN ZEHİRLENDİ

Samsun'da 3 kişi ormandan topladıkları mantarı yedi. Mantardan zehirlendiği belirlenen 3 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Samsun'da 3 kişi yedikleri mantardan zehirlendi

18 Temmuz 2022 Pazartesi 15:53

Asarcık ilçesi Koşaca Mahallesi'nde, ormandan topladıkları mantardan yiyen F.Ö.(30), S.K.(25) ve B.A.(21) zehirlendiler.

Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan 3 kişi tedavi altına alındı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER