24 Haziran 2026
  • Lefkoşa23°C
  • Girne24°C
  • Mağusa25°C
  • İskele25°C
  • Güzelyurt23°C
  • Lefke23°C

SAHİPSİZ KÖPEKLERİN SALDIRISINDA 15 TAVUK TELEF OLDU

Bolu'da bir kümesteki 15 tavuk, sahipsiz köpeklerin saldırısı sonucu telef oldu.

Sahipsiz köpeklerin saldırısında 15 tavuk telef oldu

12 Ağustos 2022 Cuma 16:33

Yumrukaya köyünde yaşayan Necla Çırpan'ın evinin yan tarafından bulunan kümese sahipsiz köpekler girdi.

Köpeklerin saldırısı sonucu kümeste bulunan 20 tavuktan 15'i telef oldu, 5'i yaralandı.

Çırpan, gazetecilere yaptığı açıklamada, sürü halinde gezen köpeklerin kümese girerek zarar verdiğini belirterek, "Köpekler 15 tavuğumu öldürdü, 5 tavuğum kaldı. Keşke onlar da ölseydi. Büyük yaraları var." diye konuştu.

Bölgede zaman zaman benzer olayların yaşandığını söyleyerek, korktuklarını kaydetti.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER