24 Haziran 2026
  • Lefkoşa33°C
  • Girne28°C
  • Mağusa33°C
  • İskele33°C
  • Güzelyurt31°C
  • Lefke33°C

ORDU'DA KAYNAK SUYU GERGİNLİĞİNDE 11 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

Ordu’nun Fatsa ilçesinde bir alabalık tesisine kaynak suyunun kiralanmasına karşı çıkan mahalle halkı ile görevliler arasındaki arbedeye jandarma müdahale etti. Gözaltına alınan 11 kişi, ifadelerinin ardından serbest bırakıldı.

Ordu'da kaynak suyu gerginliğinde 11 kişi gözaltına alındı

27 Temmuz 2022 Çarşamba 17:23

İlçeye bağlı Sefaköy Mahallesi’ndeki kaynak suyu, 5 yıl önce Devlet Su İşleri (DSİ) tarafından bir alabalık çiftliği firmasına kiralandı.

Kaynak suyunun mahallenin içme suyu ihtiyacını karşıladığını belirten yöre halkı kararın iptali istemiyle Fatsa Asliye Hukuk Mahkemesi’ne dava açtı.

Yerel mahkeme dava sonucunda kiralama kararını iptal etti. Ancak firmanın temyiz başvurusu üzerine Yargıtay yerel mahkeme kararını bozdu. Bu gelişme üzerine firma yetkilileri mahalledeki evlere giden kaynak suyunu kesmeye çalıştı. Bu sırada mahalle halkı ile firma görevlileri arasında gerginlik yaşandı.

İhbar üzerine bölgeye jandarma ekipleri sevk edildi. Çıkan arbedede 11 kişi gözaltına alındı. Jandarma karakoluna götürülen 11 kişi ifadelerinin ardından serbest bırakıldı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER