24 Haziran 2026
  • Lefkoşa32°C
  • Girne28°C
  • Mağusa34°C
  • İskele34°C
  • Güzelyurt29°C
  • Lefke32°C

ORDU'DA İKİ DOKTOR HAKARET İÇERİKLİ PAYLAŞIMLARI NEDENİYLE AÇIĞA ALINDI

Ordu'da sosyal medyadaki paylaşımları nedeniyle açığa alınan iki doktor hakkında idari soruşturma başlatıldı.

Ordu'da iki doktor hakaret içerikli paylaşımları nedeniyle açığa alındı

16 Temmuz 2022 Cumartesi 16:03

Gürgentepe Devlet Hastanesinde görevli pratisyen hekim U.G, sosyal medya hesabından ilçe halkına yönelik hakaret içerikli paylaşımda bulundu.

Gölköy Devlet Hastanesinde görev yapan pratisyen hekim S.Ö. de bu paylaşımın altına hakaret niteliğinde yorum yaptı.

Sağlık Bakanlığı'ndan müfettiş talep edildi

İl Sağlık Müdürlüğünün paylaşımlardan haberdar olması üzerine iki doktor hakkında Ordu Valiliği'ne yazı gönderildi.

Valilik kararı ile açığa alınan doktorlar hakkında idari soruşturma başlatıldı.

Sağlık Bakanlığı'ndan da müfettiş talep edildiği öğrenildi.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER