23 Haziran 2026
  • Lefkoşa34°C
  • Girne28°C
  • Mağusa34°C
  • İskele34°C
  • Güzelyurt34°C
  • Lefke34°C

MKE ANKARAGÜCÜ-BEŞİKTAŞ MAÇINDA FUTBOLCULARA SALDIRAN TARAFTAR ADLİYEYE SEVK EDİLDİ

MKE Ankaragücü-Beşiktaş maçının bitiş düdüğüyle beraber sahaya girerek Beşiktaşlı futbolculara saldıran Berkay Ö., adliyeye sevk edildi.

MKE Ankaragücü-Beşiktaş maçında futbolculara saldıran taraftar adliyeye sevk edildi

05 Eylül 2022 Pazartesi 13:33

Spor Toto Süper Lig’in 5’inci haftasında MKE Ankaragücü, sahasında konuk ettiği Beşiktaş’a 3-2 yenildi.

Maçın bitimiyle birlikte kale arkası tribününden sahaya atlayan Berkay Ö. isimli bir taraftar ise Beşiktaşlı futbolculara tekme atarak saldırdı.

Sahadaki polis ekipleri tarafından yakalanan 20 yaşındaki taraftar, Eryaman Şehit Osman Avcı Polis Merkezi Amirliğinde gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan Berkay Ö., yargılanmak üzere Ankara Batı Adliyesi’ne sevk edildi.  

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER