24 Haziran 2026
  • Lefkoşa23°C
  • Girne24°C
  • Mağusa25°C
  • İskele25°C
  • Güzelyurt23°C
  • Lefke23°C

MADEN OCAĞINDA ZEHİRLENEN 8 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde kömür ocağında çalışan 8 işçi, metan gazından zehirlenerek, hastaneye kaldırıldı. İşçilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Maden ocağında zehirlenen 8 işçi hastaneye kaldırıldı

13 Ağustos 2022 Cumartesi 01:53

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde bulunan bir kömür ocağında çalışan işçilerden 8'i, metan fazından zehirlenerek, fenalaştı.

Çalışma arkadaşları tarafından madenden çıkarılan 8 madenci, hastaneye kaldırıldı. Tedaviye alınan işçilerin sağlık durumun iyi olduğu öğrenildi.

Mustafakemalpaşa Kaymakamı Ahmet Altıntaş, Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Kanar, İlçe Jandarma Komutanı J.Ütğm. Emre Kavak, Mustafakemalpaşa Devlet Hastanesi'nde işçileri ziyaret ederek, durumla ilgili bilgi alıp, ardından da olay yerine giderek incelemede bulundu.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER