24 Haziran 2026
  • Lefkoşa25°C
  • Girne25°C
  • Mağusa26°C
  • İskele26°C
  • Güzelyurt23°C
  • Lefke25°C

KONYA'DA GÜBRELEME ESNASINDA ZEHİRLENDİLER: 3 KİŞİ HASTANEYE KALDIRILDI

Konya'nın Karapınar ilçesinde, kimyasal gazdan zehirlendikleri belirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı. Çiftlikteki hayvanlar da güvenli bölgeye alındı.

Konya'da gübreleme esnasında zehirlendiler: 3 kişi hastaneye kaldırıldı

16 Ağustos 2022 Salı 17:33

İçedeki bir çiftlikte çalışan 3 kişi, doğal gübreleme deposunda, gübreleme esnasında oluşan reaksiyon sonucu açığa çıkan kimyasal gazdan etkilendi.

Durumun bildirilmesi üzerine, olay yerine AFAD ve 112 Acil Servis ekipleri sevk edildi. Gazdan zehirlendikleri belirlenen 3 kişi, ambulanslarla kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı.

Çiftlikteki gübre toplama alanında inceleme yapan AFAD Kimyasal-Biyolojik-Radyolojik-Nükleer Tehditler (KBRN) ekipleri, yaptıkları ölçümlerde 49.9 ppm hidrojen siyanür, 199.9 ppm hidrojen sülfür, 70 ppm karbonmonoksit ve 24 ppm amonyak bulunduğunu tespit etti.

Zarar görmemesi için hayvanlar güvenli bölgeye alındı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER