24 Haziran 2026
  • Lefkoşa28°C
  • Girne26°C
  • Mağusa26°C
  • İskele26°C
  • Güzelyurt27°C
  • Lefke28°C

KENENİN ISIRDIĞI POLİS HASTANEDE HAYATINI KAYBETTİ

Adana’da kene ısırması nedeniyle hastanede tedavi gören polis memuru yaşamını yitirdi.

Kenenin ısırdığı polis hastanede hayatını kaybetti

19 Temmuz 2022 Salı 03:03

İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğünde görevli polis memuru Mesut Sayar'ı, aile ziyareti için gittiği Tufanbeyli ilçesinde kene ısırdı. Yakınları tarafından ilk müdahalesi yapılan Sayar, Adana'da özel bir hastaneye kaldırıldı.

Burada tedavi altına alınan Sayar, yapılan müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

Sayar’ın cenazesi, yakınlarına teslim edilmek üzere, Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER