22 Haziran 2026
  • Lefkoşa27°C
  • Girne26°C
  • Mağusa26°C
  • İskele26°C
  • Güzelyurt26°C
  • Lefke27°C

KEÇİLER OTOMOBİLİN ÜZERİNE ÇIKARAK YAPRAK YEDİ

Elazığ'da dışarıda otlayan keçiler, bir otomobilin üzerine çıkarak ağaç yapaklarını yedi.

Keçiler otomobilin üzerine çıkarak yaprak yedi

01 Kasım 2022 Salı 20:43

Akçakiraz Beldesi'nde otlatılmak üzere dışarı salınan keçiler, bir süre otlandıktan ağaçlardaki yapraklara göz dikti.

Keçiler, park halindeki otomobilin üzerine çıkarak yaprakları yemeye başladı.

O anlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerası ile kayda alındı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER