24 Haziran 2026
  • Lefkoşa23°C
  • Girne25°C
  • Mağusa25°C
  • İskele25°C
  • Güzelyurt23°C
  • Lefke23°C

"KASK ALMAYA GİDİYORDUM" BAHANESİ CEZADAN KURTARAMADI

Bursa'nın İnegöl ilçesinde Emniyet Müdürlüğü trafik ekiplerince yapılan kask uygulamasında durdurulan motosiklet sürücüsü, kask almaya gittiğini söylese de cezadan kurtulamadı.

"Kask almaya gidiyordum" bahanesi cezadan kurtaramadı

06 Ağustos 2022 Cumartesi 15:43

İnegöl Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri Cuma Mahallesi Hastane Caddesi üzerinde motosiklet sürücülerine yönelik uygulama yaptı.

Uygulamada ekipler, 16 AUG plakalı motosikleti durdurdu.

Oktay Cabbar U. (23), "Gerçekten kask almaya gidiyordum" dedi. Genç sürücünün bahanesi cezadan kurtaramadı. Sürücüye kask kullanmamaktan 196 TL cezai işlem uygulandı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER