24 Haziran 2026
  • Lefkoşa37°C
  • Girne31°C
  • Mağusa37°C
  • İskele37°C
  • Güzelyurt35°C
  • Lefke38°C

KADIKÖY'DE OTOMOBİL BÜFEYE DALDI

Kadıköy’de yoldan çıkan otomobil büfeye girdi. Otomobilde bulunan 2 kişi kazadan yara almadan kurtuldu.

Kadıköy'de otomobil büfeye daldı

20 Temmuz 2022 Çarşamba 06:13

Kadıköy’de yoldan çıkan otomobil büfeye girdi, otomobilde bulunan 2 kişi kazadan yara almadan kurtuldu.

Göztepe Mahallesi Bağdat Caddesi Kadıköy istikametinde seyreden B.M.Ü. idaresindeki otomobil yoldan çıkarak cadde üstündeki büfeye girdi. Sürücü B.M.Ü. ve yanındaki bir kişi kazayı yara almadan atlattı.

B.M.Ü’nün alkollü olduğu iddia edildi.

Büfede ve otomobilde maddi hasar meydana geldi. Kazaya karışan otomobil çekici yardımıyla olay yerinden kaldırıldı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER