24 Haziran 2026
  • Lefkoşa32°C
  • Girne28°C
  • Mağusa34°C
  • İskele34°C
  • Güzelyurt29°C
  • Lefke32°C

CUMHURBAŞKANI YARDIMCISI OKTAY, 15 TEMMUZ ANITI'NA ÇELENK BIRAKTI, DUA ETTİ

15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla Ankara'daki ilk tören Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde yapıldı. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, dönemin Emniyet Terörle Mücadele Daire Başkanı Turgut Aslan'ın da aralarında bulunduğu ş

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay, 15 Temmuz Anıtı'na çelenk bıraktı, dua etti

15 Temmuz 2022 Cuma 13:43

15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla Ankara'daki ilk tören Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeydi.

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, tören alanına şehit yakınları ve gaziler ile yürüyerek geldi.

Törene katılanlar arasında darbe girişimine karşı durarak o gece gazi olan dönemin Emniyet Terörle Mücadele Daire Başkanı Turgut Aslan da vardı.

Şehit yakını ve gazilerle sohbet etti

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay'a, 15 Temmuz Şehitler Anıtı'na bırakacağı çiçeği o gecenin gazilerinden Gülizar Demirci verdi. 

Fuat Oktay törene katılan şehit yakını ve gazilerle bir süre sohbet etti.

Oktay daha sonra Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz 2016'daki darbe girişiminde vurularak yaralanan dönemin Terörle Mücadele Daire Başkanı Turgut Aslan'la anıtın önüne kadar yürüdü.

15 Temmuz Anıtı'na çelenk bırakarak dua eden Oktay, daha sonra Millet Camii'ndeki programa geçti. Törende, mehter takımı da 15 Temmuz Marşı'nı seslendirdi.

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay, 15 Temmuz Anıtı'na çelenk bıraktı, dua etti

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay, 15 Temmuz Anıtı'na çelenk bıraktı, dua etti

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay, 15 Temmuz Anıtı'na çelenk bıraktı, dua etti

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay, 15 Temmuz Anıtı'na çelenk bıraktı, dua etti

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER