23 Haziran 2026
  • Lefkoşa33°C
  • Girne29°C
  • Mağusa35°C
  • İskele35°C
  • Güzelyurt30°C
  • Lefke34°C

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN VATANDAŞLARLA ÇAY İÇİP SOHBET ETTİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Beylerbeyi'nde bir pastanede vatandaşlarla çay içip sohbet etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan çocuklarla da yakından ilgilendi, onlara hediyeler verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan vatandaşlarla çay içip sohbet etti

28 Ağustos 2022 Pazar 01:03

Vahdettin Köşkü'ndeki çalışmalarının ardından Beylerbeyi Mahallesi'ne geçen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bir pastaneye girdi.

Burada bir süre oturan, çay ve kahve ikramı eşliğinde esnaf ve vatandaşlarla sohbet eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir vatandaşın yakınıyla telefonda konuştu.

Yakından ilgilendiği çocuklara oyuncak dağıtan Erdoğan, daha sonra pastaneden ayrıldı.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER