24 Haziran 2026
  • Lefkoşa28°C
  • Girne26°C
  • Mağusa26°C
  • İskele26°C
  • Güzelyurt27°C
  • Lefke28°C

ÇAVUŞOĞLU: İLK GEMİ YOLA ÇIKTI, ÜZERİMİZE DÜŞENİ YAPMAYA DEVAM EDECEĞİZ

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Ukrayna tahılının Karadeniz üzerinden güvenli sevkiyatı kapsamında ilk gemi Ukrayna’dan yola çıktı. Sürecin kesintisiz ve sorunsuz devam etmesini diliyoruz. Bu konuda üzerimize düşeni yapmaya devam edeceğiz. Mutaba

Çavuşoğlu: İlk gemi yola çıktı, üzerimize düşeni yapmaya devam edeceğiz

01 Ağustos 2022 Pazartesi 11:03

Bakan Çavuşoğlu, sosyal medya hesabından Ukrayna tahılının sevkiyatına ilişkin paylaşım yaptı. 

Açıklamasında, "Ukrayna tahılının Karadeniz üzerinden güvenli sevkiyatı kapsamında ilk gemi Ukrayna’dan yola çıktı. Sürecin kesintisiz ve sorunsuz devam etmesini diliyoruz. Bu konuda üzerimize düşeni yapmaya devam edeceğiz. Mutabakatın, ateşkes ve kalıcı barışa vesile olmasını temenni ediyoruz" ifadelerine yer verildi.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER