24 Haziran 2026
  • Lefkoşa35°C
  • Girne30°C
  • Mağusa36°C
  • İskele36°C
  • Güzelyurt33°C
  • Lefke37°C

BOLU'DA İÇME SUYUNDAN ZEHİRLENENLERDEN 58'İNİN TEDAVİSİ SÜRÜYOR

Bolu Valiliği, merkeze bağlı Yuva köyünde içme suyundan etkilenerek hastanelere kaldırılan 130 kişiden 58'inin tedavisinin sürdüğünü duyurdu.

Bolu'da içme suyundan zehirlenenlerden 58'inin tedavisi sürüyor

24 Temmuz 2022 Pazar 12:43

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, 24 Temmuz itibarıyla Bolu'daki hastanelere 130 vatandaşın başvurduğu belirtildi.

Hastaneye başvuranların tedavilerinin devam ettiği aktarılan açıklamada, "71 vatandaşımızın tedavisi tamamlanmış olup 58 vatandaşımızın tedavisine devam edilmektedir. Vatandaşların tedavi süreçleri yakinen ve titizlikle takip edilmektedir" ifade edildi.

İçme suyundan zehirlenen bir kişi hayatını kaybetmişti

Açıklamada, Ankara'daki hastanede dün hayatını kaybeden 49 yaşındaki Eyüp Ertem'in ailesi ve sevenlerine yeniden başsağlığı temennisinde bulunuldu.

Bolu'ya Kurban Bayramı'nda akraba ziyaretine giden 49 yaşındaki Eyüp Ertem, zehirlenme şüphesiyle sevk edildiği Ankara Şehir Hastanesi'nde yaşamını yitirmişti. 

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER