24 Haziran 2026
  • Lefkoşa25°C
  • Girne25°C
  • Mağusa26°C
  • İskele26°C
  • Güzelyurt23°C
  • Lefke25°C

BAKAN KOCA: HEDEFİMİZ, YIL SONUNA DEK HER POLİKLİNİĞE BİR SEKRETER

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Hedefimiz, yıl sonuna dek her polikliniğe bir sekreter. Amacımız, doktorun işine daha iyi odaklanması. Şimdiden hayırlı olsun" açıklamasını yaptı.

Bakan Koca: Hedefimiz, yıl sonuna dek her polikliniğe bir sekreter

13 Ağustos 2022 Cumartesi 22:03

Bakan Koca, "Beyaz Reform" etiketiyle sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları söyledi:

"Poliklinik hizmeti veren tıp doktorlarının sekreterlik görevine son veriyoruz. Hedefimiz, yıl sonuna dek her polikliniğe bir sekreter. Amacımız, doktorun işine daha iyi odaklanması. Şimdiden hayırlı olsun."

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER