22 Haziran 2026
  • Lefkoşa22°C
  • Girne23°C
  • Mağusa23°C
  • İskele23°C
  • Güzelyurt20°C
  • Lefke22°C

ANNE VE 2 ÇOCUĞU SOBADAN SIZAN GAZDAN ZEHİRLENDİ

Manisa'nın Alaşehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen anne ile 2 çocuğu tedavi altına alındı.

Anne ve 2 çocuğu sobadan sızan gazdan zehirlendi

16 Kasım 2022 Çarşamba 12:53

Yenice Mahallesi Ziya Gökalp Caddesi üzerinde bulunan bir okula ait lojmanda yaşayan hizmetli Sait Yavaşhan, evin içindeki duman kokusunu fark ederek 32 yaşındaki eşi Keziban ve çocukları 1 yaşındaki Mehmed Nedim ile 7 yaşındaki Nimetullah Yavaşhan'ı kontrol etti.

Anne ve iki çocuğunun yarı baygın vaziyette olduğunu gören Yavaşhan'ın ihbarı üzerine eve gelen sağlık ekipleri, sobadan sızan gazdan zehirlendikleri belirlenen 3 kişiyi Alaşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.

Tedavileri süren anne ve iki çocuğunun sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

TRT

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA
GÜNCEL HABERLER